خبرگزاری کار ایران

ایلنا از کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد:

هستی ۱۰ ساله بویراحمدی قربانی قاتل خاموش /داستانی غم انگیز از فوت دختری مهربان + تصویر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۲۵

دختر مهربان داستان ما روز جمعه هفتم آبان ماه، وقتی خودش را برای عروسی دختر یکی از فامیل های نزدیکش آماده می کرد هیچگاه تصور نمی‌کرد این آخرین میهمانی است که در آن حضور دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "هستی مهربان" دختری که در فامیل زبانزد بود و همه می‌گفتند بسیار بزرگتر از سنش رفتار می‌کند، هم مهربان بود و هم به مُسن ترهای روستا کمک می‌کرد. در آخرین میهمانی زندگیش هم با همان وقار دخترانه آماده شد و مثل یک کدبانو هم کمک کرد و هم حواسش به بچه های کوچکتر بود و گاهی هم شیطنت های خاص هم سن و سالهای خودش را داشت.

او در روز جمعه عروسی بود و شنبه شب بر اثر گاز گرفتی جانش را از دست داد.

فوت غم انگیز هستی اما هشداری است برای همه خانواده های کهگیلویه و بویراحمد، همه آنهایی که مطمئن از نبود مشکل فنی در ساختمان خود هستند و دست آخر نیز به واسطه همین اطمینان کاذب ممکن است حادثه ای ناگوار گریبان شان را بگیرد.

در همین یاسوج سال ۹۳ هر ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. پس از آن نیز اتفاقات غم انگیز دیگری از جان ستاندن قاتل خاموش در استان داشتیم.

گویا قرار نیست اتفاقات تلخ گازگرفتگی در استان پایان بگیرد و همه آن نیز نشات گرفته از کم توجهی ها به پروتکل‌های ایمنی است.

در کنار وظیفه دستگاه های متولی از جمله نظام مهندسی و صدا و سیما برای اطلاع رسانی و آموزش مؤثر در مراعات نکات ایمنی، مردم خود نیز باید هوشیارانه به بررسی زمینه های احتمال رخداد حادثه بپردازند و از بروز اتفاقات پیشگیری کنند.

مردم به دقت از استاندارد بودن وسایل گرمایشی خود حتماً دودکش ها و لوله بخاری ها را بررسی و از باز بودن آنها مطمئن باشند، اگر رنگ شعله های بخاری آبی نبود حتماً مشکلی در زمینه اکسیژن وجود دارد و باید بررسی شود، آبگرمکن ها هم بدون لوله بخاری مطمئن روشن نشود.

امیدواریم دیگر شاهد گازگرفتگی و مرگ " هستی ها " نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز