خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی جایگاه های سوخت آذربایجان‌غربی به مدار توزیع بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۷۸

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه گفت: تمام ۱۲۳ جایگاه سوخت در مرکز استان و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی به طور کامل فعال بوده و سوخت با نرخ آزاد را تحویل مشتریان می‌دهند.

احمد مجرد در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اینکه تمامی ۱۲۳ جایگاه سوخت در استان به مدار توزیع سوخت بازگشتند گفت: ۹۷ درصد از این جایگاه‌ها با تلاش کارشناسان شرکت نفت به مدار نرمال برگشته و سوخت را با کارت سهمیه‌ای ارائه می‌دهند.

مجرد با بیان اینکه ۲۱ تیم فنی و پشتیبانی، مسئولیت راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت این منطقه را عهده‌دار هستند، افزود: تلاش برای اتصال ۳ درصد از جایگاه‌های سوخت باقی مانده برای سوخت گیری با نرخ سهمیه‌ای نیز ادامه دارد.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده، افزود: پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: فهرست جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه که به صورت کامل با کارت سهمیه‌ای نیز فعال هستند در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به طور مرتب بروز رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز