خبرگزاری کار ایران

تمامی پرونده‌های دارای زندانی حوزه قضایی الموت شرقی تعیین تکلیف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۰۳

رئیس دادگاه الموت شرقی گفت: در راستای ساماندهی زندانیان، تمام پرونده‌های حوزه قضایی الموت شرقی که زندانی داشتند تعیین تکلیف شده و از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستور العمل ساماندهی زندانیان و  کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از زندان مرکزی قزوین بازدید به عمل آمده و با زندانیان ملاقات شد.  

رئیس دادگاه الموت شرقی افزود: در این بازدید تعداد ۱۱ نفر از متهمان تحت قرار دادگاه عمومی بخش الموت شرقی تعیین تکلیف، زمینه آزادی آن‌ها فراهم و احکام قطعی با استفاده از نهادهای ارفاقی از نهادهای ارفاقی از جمله مجازات‌های جایگزین حبس، تعلیق مجازات، آزادی مشروط و سایر ظرفیت‌های قانونی در طول دوماه صادر شد و در حال حاضر تمامی محکومین مالی و جرایم غیرعمد و همچنین متهمین تحت قرار این حوزه قضایی آزاد شده‌اند.

این مقام قضایی با اشاره به صدور آرای جایگزین حبس در این دادگاه تصریح کرد: در طول دو ماه اخیر  ۳۸ فقره حکم و قرار مرتبط با نهادهای ارفاقی از جمله مجازات‌های جایگزین حبس، تعلیق تعقیب و تعلیق مجازات صادر شد که موضوع مجازات‌های جایگزین حبس متناسب با ایام بازگشایی مدارس،  خرید نوشت افزار ایرانی ویژه دانش آموزان کم برخوردار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز