خبرگزاری کار ایران

ایلنا از هفته دوم لیگ خلیج فارس گزارش می دهد:

فجر مغلوب گل گهر شد/رقابتی بی روح در استادیوم بدون تماشاچی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۳۸۳

در روزی که اردشیر (امیر) قلعه نوعی سر مربی تیم گل گهر سیرجان محروم بود و از جایگاه تماشاچیان نظاره گر بازی شاگردان خود بود علی اصغر کلانتری و شاگردانش نتوانستند از امتیاز میزبانی در استادیوم حافظیه شیراز استفاده کنند و سه امتیاز بازی در جیب شاگردان قلعه نوعی نشست و تیم فجر با خوردن گل در دقیقه 91 مغلوب گل گهر سیرجان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز استادیوم حافظیه شیراز که با مشکلات متعددی مواجه است بعد از 8 سال دوباره پذیرای  لیگ برتر فوتبال بود و این در حالیست که  نا هموار بودن چمن، خط کشی های نامناسب، تابلوهای داوران ذخیره از مشکلات جدی این ورزشگاه به شمار می رود.

 تیم فجر شهید سپاسی و تیم گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند. بعد از8 سال این ورزشگاه میزبان یک دیدار در لیگ برتر فوتبال بود.

تیم گل‌گهر که در بازی نخست خود مقابل تراکتورسازی  با نتیجه 4 بر یک پیروز شده و صدرنشین است برای حفظ این صدرنشینی خود را ملزم به پیروزی در این دیدار کرده بود و تیم فجر نیز که در هفته اول مقابل نساجی مازندران یک بر صفر مغلوب شد برای جبران آن شکست در پی برد در این دیدار خانگی بود.

فجر مغلوب گل گهر شد/رقابتی بی روح در استادیوم بدون تماشاچی

دیدار تیم های فجر و گل گهر در نیمه نخست چنگی به دل نزد هر چند ۲ تیم هم فرصت های برای گلزنی داشتند اما دراین نیمه توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود.

هر۲ تیم تمرکز خود را در میانه میدان گذاشته بودند که تجمع بازیکنان در این منطقه به فشردگی بازی افزود.

قطعی برق و نبود اینترنت در جایگاه خبرنگاران از دیگر مشکلاتی است که ورزشگاه حافظیه با آن دست و پنجه نرم می کند بطوریکه این ورزشگاه در خواب 8 ساله فرو رفته است و گویی مسئولان هم خیلی دلشان با مناسب سازی و استاندارد سازی ورزشگاه حافظیه نیست.

به گزارش ایلنا به نظر می رسد  کلانتری کار سختی در ادامه راه با فجر دارد. فجری که بعد از 8 سال دوباره به لیگ برتر بازگشته به هیچ وجه دوست ندارد مانند آسانسور دوباره به لیگ یک سقوط کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز