خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

واکسیناسیون فعالان میراث فرهنگی قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۸۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از آغاز مرحله اول واکسیناسیون فعالان حوزه‌های مرتبط با این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، علیرضا خزائلی گفت: به دنبال پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص واکسیانسیون حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفت، مرحله اول واکسیناسیون دست‌اندرکاران حوزه‌های میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین ادامه داد: کارکنان تاسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌مسافرها، اقامتگاه‌های ‌بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، دفاتر و شرکت‌های خدمات‌ مسافرتی،‌ راهنمایان گردشگری و موسسات گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی در قالب این طرح و بر اساس ضوابط وزارت بهداشت در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون طی هفته‌های آتی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: فعالان حوزه گردشگری به دلیل ضرورت ارائه خدمات و فعالیت در شرایط خاص کرونایی از یک‌سو و ارتباط مستقیم با افراد مختلف مراجعه‌کننده از سوی دیگر در معرض مستقیم ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و جزء گروه‌های دارای اولویت واکسینه شدن در برابر این بیماری به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز