خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

بیماران دیابتی وابسته به انسولین در قزوین بدون اولویت سنی علیه کرونا واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۶۲

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: بیماران دیابتی وابسته به انسولین در قزوین با دریافت معرفی نامه در صورت تایید بیماری بدون ثبت نام در سامانه و الویت سنی علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا مهرعلیان با اشاره به روند واکسیناسیون بیماران مبتلا به دیابت گفت: بیماران دیابتی وابسته به انسولین قلمی و یا ویالی برای تزریق واکسن کرونا لازم است با مراجعه به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل سکونت خویش ضمن تشکیل پرونده خانوار و ثبت اطلاعات بهداشتی در سامانه یکپارچه سیب توسط مراقب سلامت و بهره مندی از ویزیت رایگان پزشک، با ارائه مدارک پزشکی از جمله گواهی متخصص و آخرین نسخه مبنی بر دریافت انسولین اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین ادامه داد: بیماران دیابتی وابسته به انسولین با ثبت بیماری در سامانه سیب و دریافت گواهی از پزشک و بدون الویت سنی و ثبت نام در سامانه نوبت دهی واکسیناسیون کرونا می‌توانند به یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا شهرستان قزوین مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: بیماران دیابتی که فقط مصرف کننده داروهای دیابتی هستند لازم است با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت محل نزدیک محل سکونت خویش و ثبت اطلاعات بهداشتی خود در پرونده الکترونیک سیب در صورت اعلام وزارت بهداشت بر اساس گروه سنی و با ثبت نام در درگاه اینترنتی salamat.gov.ir و پس از مشخص شدن زمان و مکان تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز تزریق واکسن کرونا شهرستان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز