خبرگزاری کار ایران

شورای شهر مشهد آماده همکاری و تعامل با استانداری خراسان رضوی در مبارزه با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۴۸

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر با تمام توان آماده همکاری و تعامل با استانداری خراسان رضوی در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی بگلو اظهار کرد: در شرایط بحرانی مشهد از نظر شیوع کرونا، همدلی و همراهی با دستگاه‌های متولی و استانداری از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا نواقص و مشکلات بر گردن استاندار انداخته می‌شود.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که استانداری به خوبی کار را در دست گرفته لذا در شرایط فعلی نقد غیرمنصفانه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول فعالیت هستند، کار غیراخلاقی است و منجر به تضعیف روحیه و گسترش ناامیدی می‌شود.

وی با اشاره به انتقاد یکی از اعضای این شورا از عملکرد استاندار خراسان رضوی در مبارزه با کرونا گفت: این انتقاد فردی بوده و شورای شهر هیچگاه مواضع خود را فردی بیان نمی‌کند بلکه مواضع شورا به صورت جمعی و از زبان سخنگو بیان می‌شود.

حاجی بگلو عنوان کرد: در شرایط بحرانی قرار داریم و کار نیز سنگین است لذا ضعف‌هایی نیز وجود دارد اما باید با حمایت، همدلی و با نگاه تعاملی یاریگر ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمان باشیم.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: شرایط کشور شرایط خاصی است و دستگاه‌های اجرایی نیز با کمبود اعتبارات روبرو هستند اما در شرایط بحرانی باید ظرفیت‌ها و امکانات موجود به کار گرفته شوند و شهرداری نیز در این شرایط پای کار است.

وی گفت: روز گذشته در جلسه علنی شورای شهر لایحه دوفوریتی شهرداری مبنی بر کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مقابله با کرونا تصویب شد و علاوه بر کمک مالی، مقرر شد کارکنان شهرداری نیز با ماموریت در اختیار ستاد مبارزه با کرونا در استان قرار گیرند.

حاجی بگلو خاطرنشان کرد: همچنین اماکن و امکانات شهرداری نظیر سوله‌های بحران در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت و تعطیلی و محدودیت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی نیز به تصویب رسید.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: این روزها، روزهای بحران زده است و همه باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم لذا مواضع رسمی شورا در حمایت از استاندار را اعلام و از زحمات ستاد مقابله با کرونا در استان و کادر درمان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز