خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود؛

۱۲ درصد مردم هشترود از ماسک استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۷۶۰

فرماندار هشترود با تاکید رعایت پروتکاهای بهداشتی از سوی همه اقشار مردم گفت: تنها ۱۲ درصد مردم این شهرستان از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، امین امینیان در جمع خرنگاران افزود : در حال حاضر تنها راه پیشگیری و مبارزه با این بیماری، رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی گفت :  سرعت انتشار ویروس کرونا سویه دلتا زیاد است و  بر اساس ابلاغیه و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، مقرر شده تا تنها واحدهای صنفی در گروه شغلی یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت باشند.

امینیان افزود: مشاغل گروه یک که ضرورت کمتری دارند در صورت تمایل و به منظور سهیم شدن در این مشارکت و عزم همگانی مبارزه با بیماری، می توانند با سایر  صنوف همگام شوند.

وی گفت : متاسفانه اداره صمت قانون وضعیت قرمز را اعمال نمی کند و فقط اکتفا به تذکر می کند که باید با اصناف متخلف برخورد و پلمپ واحد اقدام کند.

فرماندار هشترود  تأکید کرد: اگر موارد لازم رعایت نشود،  آمار افزایشی ادامه خواهد داشت و از شهروندان می‌خواهیم ستاد مقابله با کرونا را یاری دهند تا از پیک پنجم هم عبور کنیم.

وی تعداد کل موارد مبتلای مثبت را تاکنون ۳ هزار و ۱۰۸ نفر اعلام کرد و گفت : از این‌تعداد هزار و ۵۰۳ نفر مرد و مابقی زن و هزار۵۰۹ نفرشان شهری و مابقی روستایی هستند. 

امینیان گفت: متاسفانه تا حالا ۷۶ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

وی گفت : شهرستان هشترود در تزریق واکسن در استان رتبه ۸ را دارد و تا کنون ۱۹ هزار و ۴۲۶ دز واکسن وارد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز