خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

کشور نیازمند تعطیلی مطلق دوهفته‌ای است/ از شهروندان خواهش می‌کنم در عزاداری محرم تجمع نکنند/ سوش دلتا حتی در فضای باز هم منتشر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دو هفته تعطیلی مطلق در کشور واقعا نیاز است، دو هفته‌ای تعطیلی کامل که ترددها به صفر برسد و کنترل شدید اعمال شود نه دوهفته‌ای که مردم عازم سفر شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین فرشیدی در سومین نشست  سال ۱۴۰۰ با رسانه‌های استانی و کشوری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: از شهروندان خواهش می‌کنم برای سلامتی خود، همراهان و کسانی که برای عزاداری محرم تجمع می‌کنند، تمامی پروتکل‌ها را رعایت کنند  وحتی المقدور از تجمعات غیر ضروری بپرهیزند.

وی افزود: متاسفانه شاهد عدم رعایت دستورالعمل ها در این چند روزه در مراسم‌ها هستیم، دو هفته تعطیلی مطلق در کشور واقعا نیاز است، دو هفته‌ای تعطیلی کامل که ترددها به صفر برسد و کنترل شدید اعمال شود نه دوهفته‌ای که مردم عازم سفر شوند.

وی با بیان اینکه قطع زنجیره بیماری یک ضرورت است، اضافه کرد: باید ترددهای غیرضروری به استان و حتی پروازها محدود شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه  به طور میانگین، روزانه ۵۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص داده ایم، اضافه کرد: سوش دلتا حتی در فضای باز و استفاده از یک ماسک می‌تواند باعث آلودگی فرد شود.

وی خاطرنشان کرد: نگران تجمع های عزاداری حتی در فضای باز هستیم، متاسفانه در دو هفته اخیر، روزانه باعث افزایش فوتی های زیادی بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز