خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

چهار هنرمند قزوینی در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران هنرنمایی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۰۷

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: چهار هنرمند قزوینی در بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیر ملاحسن گفت: بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده با حضور ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: محدثه کیان مجد در بخش ارتباط تصویری و پوستر، آرش صیادی در رشته خوشنویسی، حدیثه دوستی در بخش نگارگری و فاطمه چگینی از شهرستان البرز  در بخش نقاشی چهار هنرمند استان هستند که  در این جشنواره در کنار سایر جوانان هنرمند از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: این دوره از جشنواره به دلیل پاندمی کرونا مانند سال گذشته بصورت آنلاین و با حضور استادان کارگاه‌ها در موزه هنرهای معاصر پس از افتتاح در نهم مرداد ماه از دهم تا دوازدهم مرداد در  کارگاه‌های آنلاین برپا خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۷۲۴ هنرمند با 4 هزار و 578 اثر از ۳۰ استان در جشنواره شرکت کردند که بعد از برگزاری مجازی جلسات انتخاب هنرمندان برای شرکت در کارگاه‌های جشنواره، در نهایت ۱۵۰ هنرمند در 10 رشته پذیرفته شدند که از استان قزوین نیز 4 هنرمند جوان حضور دارند.

وی بیان کرد: مریم کهوند در  رشته گرافیک، مانلی منوچهری در تصویرسازی، روح الله شمسی‌زاده  در رشته مجسمه، احمد مازادی در خوشنویسی، محمد خلیلی  در طراحی، بهنام صدیقی در عکاسی، محمدرضا دوست محمدی در رشته کاریکاتور، سعید روانبخش در نقاشی، صدیقه احمدی باصیری در نگارگری و آزاده گنجه  در بخش هنرهای جدید استادان کارگاه‌های جشنواره هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز