خبرگزاری کار ایران

هیچ تخت خالی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد برای پذیرش کرونایی‌ها وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۸۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: در پی رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هم‌اینک گنجایش پذیرش بیمار در بخش عفونی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر صد در صد تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حیدر احسانی در این باره افزود: شرایط کرونایی این شهرستان در مرز قرمز شدن و در وضعیت هشدار قرار گرفته است و اگر مردم این شهرستان نکات بهداشتی را رعایت نکنند طی چند روز آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

وی با بیان این که براساس سامانه جامع رنگ بندی کرونا (ماسک) این شهرستان در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان ۱۲۳ نفر فوتی در منطقه به ثبت رسیده که از این تعداد فوتی ثبت شده چهار مورد فوتی در سال جاری گزارش شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: با تکمیل گنجایش بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از بیماران مبتلا به ویروس کرونا هیچ تخت خالی در این مرکز درمانی وجود ندارد و بخشی دیگر با ۲۵ تخت برای بیماران احتمالی از این بیماری در این مرکز درمانی پیش بینی شده است.

احسانی افزود: به دفعات دیده شده شهروندان تایبادی در منازل خود اقدام به برگزاری مراسم ازدواج و عزا می‌کنند که این اقدام نقش به سزایی در گسترش بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا داشته است.

وی ادامه داد: از این پس در صورت برپایی هرگونه مراسم و تجمع در تایباد، مطابق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با متولیان برگزاری آن به صورت قانونی برخورد می‌شود. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: در حال حاضر ۲۰ بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان تایباد بستری‌اند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

احسانی افزود: روند اوجگیری بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان نسبت به ۲ هفته گذشته افزایش ۲ برابری داشته و در حال حاضر روزانه ۲۰ بیمار کرونایی در این شهرستان شناسایی می شوند که روزانه منجر به بستری شدن سه تا پنج نفر از آنها در بیمارستان این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز