خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار خراسان رضوی از صنایع تولیدی دارویی و تجهیزات بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۷۴

استاندار خراسان رضوی از چهار واحد تولیدی فعال به خصوص صنایع مرتبط با حوزه دارو و بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در این هفته از برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید به لحاظ اهمیت حوزه درمانی، بهداشتی و لزوم حفظ توان استان برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی مرتبط با محصولات درمانی و بیمارستانی مستقر در پارک علم و فناوری استان پرداخت و دستورات لازم را برای حل این موانع صادر کرد.

شرکت «احیا درمان پیشرفته» در حوزه تولیدات ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و دستگاه تصویربرداری از جمله شرکت‌هایی بود که استاندار خراسان رضوی با هدف احصای مشکلات و برطرف سازی موانع پیش روی این واحد تولیدی از آن بازدید کرد.

همچنین شرکت «سامان داروی هشتم» در حوزه تولیدات داروهای بایوتکنولوژی و فاکتور هشت انسانی نوترکیب، دومین واحد تولیدی بود معتمدیان ضمن بازدید از آن در جریان ظرفیت‌های بالقوه این مجموعه قرار گرفت و دستور مانع‌زدایی از مشکلاتش را صادر کرد.

ظرفیت تولید عملیاتی این شرکت بسته به نیاز بازار و کشور تا «دو میلیون چهارصد هزار ویال» در کنار دارا بودن ۱۷۰ نیروی شاغل متخصص تعریف شده است.

شرکت پرتو صنعت پاژ، سومین واحد تولیدی فعال بود که در حوزه تجهیزات حساس دوار در صنایع نفت‌، گاز و پتروشیمی فعالیت کرده و استاندار خراسان رضوی از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

ظرفیت تولید ۶۰۰ عدد محصول به همراه ۱۹۷ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در کنار ۱۲۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری انجام شده، از جمله ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

در ادامه استاندار خراسان رضوی عازم شرکت بهپویان امین منتظر شد که در حوزه تولیدات اتاق‌های دیسپاچینگ، سامانه‌های هوشمند تصمیم‌یار بر پایه هوش مصنوعی و خدمات مهندسی؛ فعالیت می‌کند.

از نکات بارز این مجموعه، بومی سازی تمامی سامانه‌های داخل مجموعه بوده که تماما توسط متخصصان داخلی ساخته شده است. همچنین ۱۸۰ نفر پرسنل به همراه ۷۲ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده از مشخصات جالب توجه این واحد تولیدی است.

همچنین با حضور استاندار، مدیران واحد‌های تولیدی و مدیران مرتبط استانی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.

مشکلات این واحدها توسط استاندار خراسان رضوی به مقامات مرتبط کشوری منعکس و در صورت لزوم با دعوت از مقامات ملی به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی، رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز