خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

وضعیت قرمز در ایرانشهر و بمپور با شروع موج پنجم کرونا در سیستان و بلوچستان/ تکمیل تخت‌های بیمارستان ایرانشهر / شیوع کرونای هندی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۹۶

عضو شورای شهر ایرانشهر گفت: وضعیت بیماری کرونا در ایرانشهر و بمپور قرمز است. تخت های بیمارستانی شهرستان ایرانشهر برای بیماران کرونایی تکمیل شده است.

فرهاد آتش افروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در ایرانشهر و بمپور قرمز است. تخت های بیمارستانی شهرستان ایرانشهر برای بیماران کرونایی تکمیل شده است.

وی افزود: شهرستان بمپور اصلا بیمارستانی برای ارائه خدمات درمانی به مردم ندارد.  متاسفانه حتی یک کلینیک تخصصی که سال ها قرار بود اینجا ساخته شود هنوز نساخته اند و در مرکز شهر بمپور هم یک درمانگاه بیشتر وجود ندارد.

آتش افروز ادامه داد: به لحاظ امکانات بهداشتی شهرستان بمپور در شرایط نامناسبی قرار دارد. درصد بالایی از مردم هم اکنون به بیماری کرونا مبتلا هستند. با وجودی که مردم رعایت می کنند و ستاد کرونای شهرستان ایرانشهر هم  به مدت ده روز مغازه‌های شهر را تعطیل کرده اما وضعیت همچنان خطرناک است. 

وی اضافه کرد : اگر چه این  شهرستان تعطیل شده  ولی اکثر کسبه اینجا از این شرایط ناراضی اند زیرا ماهیانه مجبورند کرایه مغازه بپردازند و  معیشت شان نیز در خطر است.

وی با اشاره به اینکه روزانه یک هزار  نفر در استان به این بیماری مبتلا می شوند ، عنوان کرد: ویروس کرونای هندی در اینجا شیوع پیدا کرده و اکثر مردم را درگیر کرده است.

آتش افروز گفت: مسئولان بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان زیر خط فقرند. خانواده هایی در این استان زندگی می کنند که هیچگونه منبع درآمدی ندارند. این مردم حتی توان خرید یک ماسک هزارتومانی را در روز ندارند. از مسئولان و خیرین حوزه بهداشت تقاضا داریم توجه و کمک های ویژه ای را نسبت به مردم این استان محروم داشته باشند.

وی اضافه کرد: روزانه در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر 3 الی 4 نفر بر اثر بیماری کرونا فوت می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز