خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۵ نفراز عاملان هتاکی به مردم آستارا در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۲۸

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: ۵ نفر از عاملان هتاکی به مردم آستارا در فضای مجازی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از آستارا، سرهنگ حسین حسن پور  در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آستارا گفت: به دنبال انتشار کلیپ ها با محتوای فحاشی ،تهدید و  توهین های  قومیتی  که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و منجر به آشفتگی، ناراحتی و دغدغه مردم آستارا شده بود، شناسایی و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: همکاران نیروی انتظامی در استان گیلان تحقیقات خود را آغاز و با بهره گیری از روش‌های فنی افزاد هتاک را  شناسایی و پس از به دست آوردن اطلاعات هویتی آنها ، با تشریفات قضایی متهمان را که از بیم دستگیری توسط پلیس متواری شده بودند در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.

وی افزود: پرونده اراذل و اوباش دستگیر شده تکمیل و به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

حسن پور با اشاره به اینکه هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها در فضای مجازی طبق قانون جرم است، هشدار داد: افرادی که با اعمال و ادبیات خارج از قانون بخواهند موجبات نگرانی هموطنان را فراهم کنند به طور قطع مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

جانشین نیروی انتظامی استان گیلان در پایان از مردم بافرهنگ شهرستان آستارا درخواست کرد ، با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش‌های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز