خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ائتلاف آذربایجان شرقی:

مردم باید بدانند هر چیزی به راحتی بدست نمی آید/ ایمانی : ساماندهی 10 هزار نفر از نیروهای ارزشی و انقلابی استان در ستاد انتخاباتی رئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۳۱

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هدف ما حرکت بر مبنای صداقت است،گفت: مردم نیز باید بدانند هر چیزی به راحتی بدست نمی آید و بر این اساس مسئولیت جمعی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد یوسف شاکری  در  نشست خبری، با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد:  به سمتی حرکت می‌کنیم که نیازمندی‌های استان و سئوالات اساسی و مسائل اصلی را احصا کنیم. با سامان دهی، سازمان دهی و تعاملات به دنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستیم.

وی افزود: در ۱۲ شهر استان و شهرستان‌های تابعه شورای هماهنگی تشکیل شده و از گروه‌های مقابل نیز که تفکرات ضدفساد و ضد رکود دارند، استقبال می‌کنیم تا از گفتمان سید محرومان حمایت و حضور حداکثری تقویت شود. 

شاکری با اشاره به فعالیت های شورای شهر تبریز گفت: در شورای شهر نیز گفتمان تخصص محور مدنظر است و با جلسات متعدد شش کمیسیون شورای شهر را بر مبنای مقبولیت، توانایی، تخصص و نوع تعامل با احزاب و جریان های متنفذ و حضور در لیست‌ها و احتمال رای آوری انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: در این راستا مبنا خود اظهاری افراد است و راستی آزمایی‌هایی با نهادهای امنیتی و گروه‌های مردم نهاد خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که دو نوع اعضای حقیقی و حقوقی داریم، یادآوری کرد: ما در انتخاب افراد نقشی نداریم و این رای اعضا است که انتخاب را مشخص می کند.

وی ادامه داد: از ۳۴ نفر باقی مانده برای هر کمیسیون شورای شهر تبریز پنج نفر و یک کمیسیون ۹ نفری انتخاب شده که تخصص و کارآمدی در آن مبنای اصلی است و در روزهای آینده لیست نهایی ۱۳ نفره را منتشر خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسین ایمانی، رئیس شورای وحدت  آذربایجان شرقی نیز  افزود: ضرورت وحدت نیروهای انقلابی پیش از پیش احساس می شد و مشکل در مصداق  و برنامه، شخصیت و گفتمان مورد بحث بود.

ایمانی ادامه داد: برخی دوستان برنامه محور و گفتمان محور بودند، اما بالنده نشد و به همین علت تصمیم گرفتیم اجماع شخصیت محور باشد و شخصیت اجماع را پدید آورد.

وی اضافه کرد: برای ایشان تصمیمی سخت بود که قوه قضاییه را بعد از ساماندهی  امور رها کرده و به انتخابات روی آورند؛ حقیقتا به میدان مین رفته و تجربه خود را به میان آورده اند.

حجت الاسلام ایمانی خاطرنشان کرد: همبستگی شورای وحدت و شورای ائتلاف برای پیش برد و ساماندهی انتخابات آیت الله رئیسی اتفاق افتاد و ستادهای هماهنگی بدین منظور دایر شد و حدود ۱۰ هزار نفر از نیروهای ارزشی و انقلابی استان ساماندهی شدند.

حسن عدالتی، دبیر شورای ائتلاف آذربایجان شرقی هم با تاکید بر این که مطالبه برخی دوستان دغدغه مند، وجود ایراداتی در نحوه انتخاب افراد بود، اظهار داشت: ساز و کار انتخاب افراد در شورا بومی است، این انتخاب نظام مند بوده و شخص محور نیست و درست یا غلط بودن لیست نباید منوط به حضور یک یا چند فرد باشد، بیشترین انتقادات شخص محور است نه ساز و کار محور.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز