خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛

آماده باش ستاد کرونا در تعطیلات عید فطر/ فرمانداران و بخشداران مراقب تردد در روستاها باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۶۱۹

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از آماده باش ستاد کرونای استان برای کنترل و نظارت بر رعایت محدودیت ها در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حسین خوش اقبال در جلسه ستاد کرونای استان  با اشاره به  سیر نزولی پیک بیماری کرونا در استان گفت: این وضعیت نتیجه تلاش مجموعه کادر درمانی در استان و همراهی مردم با رعایت پروتکل بهداشتی رقم خورده است.

وی افزود: از اصناف و اتاق بازرگانی نیز باید تقدیر کرد که در مدت محدودیت ها همکاری شایسته ای با ستاد کرونا داشته همچنین نیروی انتظامی که در اجرایی شدن مصوبات ستاد همراهی مطلوبی را داشته نیز تشکر می کنیم. 

خوش اقبال ادامه داد:  از نیروی انتظامی انتظار می رود در ایام تعطیلات عید فطر نیز بطور جدی بر ورود و خروج ها در استان نظارت داشته باشد همچنین فرمانداران نیز این روزها با جدیت نظارت بر شهرستانها داشته باشند.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین گفت: فرمانداران و بخشداران در ایام تعطیلات عید فطر ازنظارت بر روستاها غافل نشوند چرا که بخشی از تردد مسافران در روستاهاست و می تواند عامل تغییر وضعیت بیماری در استان شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز