خبرگزاری کار ایران

در شهر جدید هشتگرد انجام شد؛

تفاهم نامه احداث ۴۸۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۶۶

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴۸۰ واحد مسکن برای متقاضیان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرجدید هشتگرد در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مسعود حق لطفی با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز متقاضیان نیروهای مسلح اظهار داشت: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین‌نامه اجرایی آن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه ساخت مسکن، وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه‌هایی را با ارگان‌های مختلف منعقد نموده که یکی از مزیت‌های آن تحقق وعده ایجاد جریان تولید مسکن در سراسر کشور بوده است.

وی افزود: تفاهم نامه با نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تامین مسکن سطوح مختلف این ارگان بوده که مقرر شد تعاونی مسکن نیرو نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

حق لطفی افزود: بر همین اساس استعلام‌های لازم به منظور بررسی مدارک و احراز کامل شرایط متقاضیان توسط شرکت عمران صورت گرفته تا پس از آن متقاضیان تائید شده به بانک مسکن جهت افتتاح معرفی شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: حمایت از اقشار مختلف جامعه در راستای تامین مسکن و بویژه نیروهای نظامی و انتظامی که در امنیت کشور نقش اساسی دارند، مورد تاکید مقام عالی وزارت و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید بوده که بر این اساس آماده هرگونه همکاری برای رفاه و آسایش بیشتر این مجموعه هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز