خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

تعیین تکلیف ۱۴۵۰ نفر از مربیان پیش‌دبستانی، نهضت سوادآموزی و حق التدریسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۶۶

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعیین تکلیف ۱۴۵۰ نفر از مربیان پیش‌دبستانی، نهضت سوادآموزی و حق التدریسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رحمتی درباره نحوه جذب استخدام معلمان غیررسمی اظهار داشت: آزمون استخدامی معلمان سال گذشته یک بار برگزار و نتایج آن هم اعلام شد و منتخبان جهت گذراندن دوره‌های لازم به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

وی درمورد وضعیت مربیان پیش‌دبستانی، آموزش دهنده‌های نهضت سوادآموزی، خریدخدمات آموزشی و حق‌التدرسی‌ها هم گفت: تعداد زیادی از این معلمان یعنی حدود ۲ هزار و ۹۵۰ نفر در گیلان مشغول فعالیت بودند که تاکنون هزار و ۴۵۰ نفرشان تعیین تکلیف و جهت طی دوره پودمانی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه باقیمانده هزار و ۵۰۰ نفر از معلمان غیررسمی گیلان هم به زودی به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند، اظهار داشت: با احتساب این دسته از معلمان، تمام نیروهای مربیان پیش‌دبستانی، آموزش دهنده‌های نهضت سوادآموزی، خریدخدمات آموزشی و حق‌التدرسی‌ها در استان گیلان تعیین تکلیف می‌شوند.

رحمتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم دارای اهمیت بسیار خاصی است؛ اظهار داشت: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در گیلان به شکل حضوری و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: آنچه که تا امروز به ما اعلام شده این است که به غیر از پایه‌های نهم و دوازدهم امتحانات به شکل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا موضوع حضوری بودن امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم تصویب شد اظهار داشت: سلامتی دانش‌آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم بوده و در اولویت قرار دارد بنابراین آموزش و پرورش در این مورد دغدغه دارد و تلاش بر این است امتحانات بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شود.

رحمتی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش استان گیلان در هفته بزرگداشت مقام معلم به رغم شرایط کرونایی گفت: تجلیل از معلمان منتخب، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و همچنین گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های امسال هفته بزرگداشت مقام معلم در گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز