خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان:

شبکه‌های اجتماعی قزوین در آستانه انتخابات رصد و مدیریت شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۴۱

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین گفت: لازم است برای شبکه‌های اجتماعی و صفحه‌های موثر در فضای مجازی در آستانه انتخابات مدیریت و رصد دقیق صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات گفت: مدیریت فضای مجازی و رصد و شناسایی مدیران کلیه سایت‌ها، کانال‌ها و سایر صفحات مؤثر شبکه‌های اجتماعی که در حوزه‌های قضائی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مشغول فعالیت هستند ضرورت دارد.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان افزود: لازم است برای این شبکه‌ها مدیریت و رصد دقیق صورت بگیرد و از اشخاصی که پیش از این مطالب جنجال آفرینی را به خصوص در مقاطع انتخابات در فضای مجازی منتشر کرده‌اند بانک اطلاعاتی تهیه شود.

وی ابراز کرد: این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که از یک سو می‌توان از طریق سالم سازی کانال‌های فعال بر مسائل مربوط به انتخابات در راستای افزایش سلامت انتخابات گامی مؤثر برداشت و از سوی دیگر در صورت وقوع جرائم انتخاباتی امکان شناسایی و تعقیب سریع موضوع میسر خواهد بود.

فولیان گفت: با توجه به پیش رو بودن ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و به منظور پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی اعضای فعلی شورا‌ها در طرح و تصویب برخی مصوبات با هدف بهره‌برداری در انتخابات، ضروری است فرمانداران و بخشداران ضمن اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، جلسات کمیته انطباق را با حضور نماینده دستگاه قضائی برگزار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز