خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۹۱۲

اصحاب رسانه در مواقع بحرانی همواره منشاء اطمینان بخشی برای جامعه بوده و بازویی توانمند و قابل اتکا برای اطلاع‌رسانی و همکاری با مسئولین هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، بیش از یکسال است که کشور در شرایط سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارد.اصحاب رسانه در این مدت با تلاش مضاعف و سختکوشی، ایثار کادر بهداشت و درمان را در مقابله با کرونا به تصویر کشیدند و به مردم درخصوص این بیماری و راه‌های مقابله با آن آموزش داده و آنان را به رعایت توصیه های بهداشتی دعوت کردند.عملیاتی کردن ارتباطات سلامت،تثبیت و تقویت جایگاه برجسته کادر درمان کشور، مقابله با اخبار جعلی و جنگ روانی رسانه های معاند، تلاش برای بسیج اجتماعی و همراه سازی مردم،تقویت نهادهای آموزشی و امید آفرینی از جمله اقدامات ارزشمند رسانه ها می باشد که در نتیجه انجام آن امروز شاهدیم اکثریت جامعه توصیه های بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت می کنند. قطعا حضور میدانی خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی دقیق و منطبق با واقعیت از شرایط جاری کشور برای ایجاد اجماع ملی در مقابله با این بیماری، در تاریخ و تقویم آگاهی‌بخشی عمومی ثبت خواهد شد.

در گذر از این دوران سخت، عزیزان خستگی ناپذیر رسانه، بیشترین تلاش و پیگیری ها را مجاهدانه انجام دادند و با وجود تعطیلی بسیاری از مشاغل، کار خبرنگاران عزیز ما بیش از پیش شد. البته که این عزیزان به اندازه کادر درمان خطر را به جان خریده و با عمل به رسالت خود لحظه‌ای از انتقال سریع رویدادها غافل نماندند. رسانه‌ها با عملکرد به موقع و بسیار مطلوب، کار اطلاع رسانی به جامعه برای مقابله با این بیماری کشنده را به عهده گرفته و با ظرفیت کامل و حداقل امکانات به میدان مبارزه آمدند. همانا اگر این آگاهی بخشی عمومی رسانه ها نبود، در آمار مبتلایان و متوفیان کرونا شرایط سخت دیگری را شاهد بودیم.

اینجانب بنا بر وظیفه و در کمال تواضع دست یکایک عزیزان زحمتکش و بی ادعای رسانه را میبوسم و از حضور جهادگرانه تان در میدان سخت مبارزه با این بیماری خطرناک صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.عزت، بهروزی، سربلندی شما قلم بدستان پرغرور را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدرضا امامی نیا

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز