خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد ؛

موافقت با اجرای دو طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۹۵

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین گفت: با اجرای دو طرح پیشنهادی احداث تاسیسات گردشگری و پذیرایی در منطقه زرشک و کامان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: در نخستین جلسه کمیته میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، احداث مجتمع گردشگری عمومی در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک با توجه به موقعیت محل احداث، کاربری‌های پیش‌بینی شده  و طرح پیشنهادی و مکمل بودن با این منطقه مناسب تشخیص داده شد و با اجرای طرح احداث سفره‌خانه سنتی در همین منطقه نیز با توجه به قرارگیری طرح در مسیر گردشگری و نیاز این محور به تاسیسات پذیرایی موافقت شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار کرد: مقرر شد در خصوص احداث مجتمع گردشگری عمومی در جاده نجف‌آباد نیز طرح پیشنهادی اصلاح و به‌روزرسانی و با توجه به مکان قرارگیری پروژه دلایل توجیهی در جلسه بعد این کمیته ارائه شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود متأثر از شیوع ویروس کرونا و رکود بی‌سابقه در حوزه گردشگری، در سال ۱۴۰۰مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاران فعال و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز