خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

۳۳ هکتار از اراضی دولتی قزوین رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۸۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در سال ۹۹ بالغ بر ۳۳ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۱۳۶ میلیارد تومان در استان قزوین رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: در سال ۹۹ بالغ بر ۳۳ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۱۳۶ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: ۳۵ مورد رفع تعرض فوری از اراضی دولتی به مساحت بالغ بر ۱۶ هکتار با ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان و بوئین زهرا که توسط سودجویان به تصرف درآمده بود، آزاد شد.

مبارک قدم اضافه کرد: همچنین ۳ فقره احکام قضایی له سازمان (قلع و قمع و خلع ید) در سطح استان اجرایی شده و ۱۷ هکتار از اراضی دولتی با ارزشی بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان از دست متصرفین به بیت المال اعاده گردید.

وی ادامه داد: روزانه ۶ واحد گشت خودرویی و یک واحد گشت موتورسوار جهت حفاظت از اراضی سازمان و پیشگیری از هرگونه تعرض و تصرف در سطح استان مشتمل بر ۶ شهرستان و یک بخش اعزام می‌شوند و همین طور پایش از طریق سامانه جامع و دستگاه‌های تبلت که در اختیار واحد‌های گشت حفاظت اراضی ملی و دولتی قرار دارد انجام می‌شود.

این مسئول در خصوص بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های حفاظت شهرستان بیان کرد: بازدید و نظارت توسط فرمانده و جانشین انتظامی یگان از طریق اعزام به شهرستان‌ها و نیز کنترل از طریق سامانه اینترنتی ستاد یگان حفاظت استان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: هماهنگی‌های لازم و شرکت در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال استان در راستای حفظ و صیانت از اراضی متعلق به بیت المال و دولت نیز به طور مستمر توسط یگان حفاظت این اداره کل انجام می‌شود.

مبارک قدم عنوان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی پیرامون زمین‌خواری و تصرفات اراضی ملی و دولتی در سطح کل استان، اخبار و گزارشات مردمی خود را با شماره ۱۶۵۶ که به صورت شبانه روزی فعال است، جهت رسیدگی یگان حفاظت ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز