خبرگزاری کار ایران

همکاری مرکز عملیات عمومی خارگ برای مرمت و معرفی آثار باستانی جزیره

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۵۴

مدیر عملیات عمومی خارگ گفت :این مدیریت برای مرمت و معرفی آثار باستانی جزیره خارگ همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، نادر پیرزاده -صبح امروز دوشنبه -در نشست با مدیر پایگاه ملی میراث‌فرهنگی جزیره خارگ با اعلام این مطلب افزود : مدیریت عملیات عمومی نماینده شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ برای کمک به حفاظت از آثار تاریخی است و این مجموعه از گذشته تا کنون  نسبت به ایجاد راه دسترسی و مرمت آثار تاریخی پیش‌قدم بوده و در حال حاضر هم این آمادگی را دارد.


پیرزاده  ایفای نقش در حوزه مسولیت های اجتماعی را یکی از اولویت های عملیات عمومی ارزیابی کرد و با اشاره به نگاه مدیریت کلان وزارت نفت به طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و زیربنایی محیط‌های پیرامونی، یکی از رویکردهای مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز است که از گذشته جریان داشته و در حال حاضر هم به قوت باقی است.

مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی خارگ هم در این دیدار گفت : نگاه مثبت مدیریت عملیات عمومی خارگ نسبت به حفظ و احیای آثار و ابنیه‌های تاریخی در جزیره بسیار ارزشمند و ستودنی بوده و امیدواریم در سال آینده با تعریف مرمت دو پروژه بقعه میرمحمد ابن حنفیه و قنات‌های خارگ تعامل و همکاری این دو نهاد بیشتر شود.

شهرام اسلامی با تشریح برنامه‌های پایگاه ملی میراث‌فرهنگی خارگ افزود: این پایگاه آمادگی همکاری برای چاپ و نشر کتابچه معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری خارگ را با همیاری مدیریت عملیات عمومی دارد.


مدیر پایگاه ملی میراث‌فرهنگی جزیره خارگ ادامه داد: اهتمام ویژه حفاظت از مواریث‌فرهنگی از طرف مدیریت عملیات عمومی، یک رویکرد مثبت است که باعث انگیزه و دلگرمی بیشتر ما در این راستا شده و بی تردید رضایتمندی اهالی جزیره را نیز در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز