خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود؛

بیست و پنجمین کنفرانس شبکه های توزیع برق به میزبانی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس شبکه های توزیع برق در 29 و 30 اردیبهشت 1400 مبتنی بر 13 محور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز بهنام بیات با اشاره به ارائه آخرین یافته های علمی صنعت برق کشور، دانشگاه ها و متخصصان توزیع برق در کنفرانس بیست و پنجم اظهار داشت: سایت کنفرانس تا تاریخ 25 اسفندماه به آدرس www.epdc25.ir  باز است.

وی افزود: تا کنون بیش از 484 مقاله علمی که حاصل تلاش های پژوهشی و تخصصی تلاش گران حوزه دانشگاهی و صنعت بوده از طریق سایت دریافت که از این تعداد 416 مقاله داوری مقدماتی انجام، 313 مقاله پذیرفته و 100 مقاله برگشت داده شده است و تمامی مقالات از طریق هیات علمی به داوران برگزیده ارسال و توسط کمیته علمی جمع بندی و انتخاب مقالات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در خصوص دستاوردهای تحقیقاتی و فن آوری این شرکت اظهار داشت:  افزایش 570 درصدی حجم و مبلغ قراردادهای تحقیقاتی کاربردی منعقده بر مبنای اولویت‌ها و نیازهای اساسی شرکت، نخستین اقدامی است که در این شرکت صورت گرفته است. 

بیات تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به عنوان نماینده شرکت های توزیع با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران و دانشگاه امیرکبیر مصمم به برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع بوده که برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی با شرکتهای توزیع و دانشگاه های سراسر کشور در جهت غنی سازی مقالات ارایه شده توسط کارشناسان این شرکتها و دانشگاه ها افزود: برای نخستین بار در کل کنفرانس شبکه های توزیع برق کشور 4 سخنران کلیدی IEEE FELLOW از اروپا و آمریکا به نام های پروفسور نوچی از دانشگاه بولونیای ایتالیا- پروفسور شاهیده پور از دانشگاه ایلینویز امریکا- پروفسور رشیدی از دانشگاه EPFL سوئیس و پروفسور بخشایی از دانشگاه کوئینز کانادا در این کنفرانس حضور خواهند داشت. 

وی تصریح کرد: کنفرانس بیست و یکم با تلاش ارزنده مسئولین استان، وزارت نیرو، انجمن مهندسین، دانشگاهیان و صنایع مرتبط در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز