خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

افزایش ۲ برابری توزیع گوشت مرغ در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۶۷

استاندار سمنان گفت: براساس آمار سازمان جهاد کشاورزی این روزها روند توزیع گوشت مرغ در استان سمنان به ۲ برابر متوسط ماه های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر بیان کرد: نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان با همکاری دستگاه‌های نظارتی و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید شود.
 
وی گفت: مردم توقع دارند نظارت بر بازار عرضه و تقاضا در بخش‌های مختلف تشدید شود و باید خیال مردم از انجام فعالیت اصولی شبکه توزیع کالاهای راهبردی و غیر راهبردی راحت باشد.
 

استاندار سمنان افزود: با متخلفان و سوءاستفاده کنندگان از شرایط تحریم و فشارهای خارجی که به کمبود و یا گرانی کالاها دامن می زنند برخورد شود.

وی ادامه داد: در استان سمنان اقدامات خوبی برای تامین و توزیع کالاها به ویژه گوشت مرغ انجام شده است و سمنان از معدود استان های کشور است که فروش مرغ براساس قیمت مصوب تنظیم بازار است.

آشناگر ضمن بیان اینکه باید نظارت و بازرسی ها از محل کشتارگاه های مرغ تا تحویل به دست مردم با دقت بیشتری انجام شود تصریح کرد: بازرسی ها از محل کشتارگاه مرغ تا توزیع به گونه ای باشد تا مطمئن شویم گوشت مرغ به دست مردم می رسد.

استاندار سمنان اظهار داشت: روند توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در استان سمنان استمرار یابد و سازمان جهاد کشاورزی ۱۰ تن مرغ برای تعاونی ادارات در نظر بگیرد.

وی یادآور شد: علاوه بر توزیع، برای تامین و ذخیره‌سازی گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان سمنان اقدام شود و گزارشی از سوی دستگاه های اجرایی مربوط به استانداری سمنان در ارتباط با موجودی ذخیره کالاهای راهبردی گزارش شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز