خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز؛

بیش از ۷ هزار واحد صنفی در اردبیل مورد بازرسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۳۶۰

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای سیاست تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان در طول ۱۶ روز تعداد ۷ هزار و ۶۷ واحد صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، یوسف شهباززاده در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد: در راستای سیاست تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان  و سوداگران اقتصادی، بازرسان سازمان در طول ۱۶ روز تعداد ۷ هزار و ۶۷  واحد صنفی، تولیدی، توزیعی،خدماتی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: از این تعداد ۳۸۳  واحد متخلف به اتهام گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورتحساب و سایر تخلفات  به ارزش  ۲۰ هزار و ۵۱۳ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۳۸ ریال شناسایی و با پرونده های تخلف جداگانه جهت صدور رای به  شعب تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس این گزارش در همین مدت تعداد ۳ هزار و ۵۶۰  مورد گزارش مردمی و ناظرین افتخاری دریافت شده که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و کارشناسی ، تمام پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفت . 

شهباززاده یادآور شد : شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از سود جویی متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی و ... در واحدهای صنفی ، مراتب  را بصورت حضوری ویا با شماره تماس 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا سر یعاً تحت رسیدگی قرار گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز