خبرگزاری کار ایران

۹ طرح صنعت آب و برق در قزوین به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۳۲

امروز در قالب پویش هر هفته_الف_ب_ایران از ۹ طرح صنعت آب و برق در استان قزوین بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  ۹ طرح صنعت آب و برق استان قزوین در قالب چهل و یکمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با استان های البرز، لرستان، خراسان شمالی و چهارمحال بختیاری به بهره برداری رسید.

برای افتتاح این ۹ پروژه اعتباری معادل ۹۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 این طرح‌ها شامل شبکه جمع آوری فاضلاب و فاز اول تصفیه خانه شهر قشلاق، انتقال فاضلاب مینودر به محمود آباد نمونه، سامانه ارتقا کیفی آب شرب روستای شهید آباد، احداث خط دومداره ۶۳ کیلو ولت در ورودی پست جهان آباد برای ورودو خروج خط دشتابی - البرز ۲۳۰ در پست جهان آباد، افزایش ظرفیت ترانس هلی پست لیا ۲، نیروگاه خورشیدی ۱ مگاواتی تاکستان طیوقچی، نیروگاه خورشیدی ۱ مگاواتی ژیان کوشک بوئین زهرا، اجرای طرح‌های سرمایه‌ای شامل توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه نیرو رسانی روشنایی معابر و اجرای ۷ طرح فتوولتاییک مختص مشترکین به ظرفیت ۵۷ کیلو وات است.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این جلسه گفت: از مجموع این طرح‌ها ۳ پروژه متعلق به این شرکت است که برای اجرای آن‌ها ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ، افتتاح طرح های مذکور در کنار پروژه های افتتاحی دهه فجر در سطح استان را، نشانگر عزم و اراده ی دولت و ملت برای توسعه دانست و خاطر نشان کرد: این بهره برداری ها  نشان میدهد که عزم نظام برای حل مشکلات مردم دائمی بوده و موانع ایجاد شده نمیتواند خللی در اراده خدمت رسانی وزارت نیرو  به مردم  ایجاد کند.

علی خلجی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان نیز در این مراسم اعتبار پروژه های این شرکت را ۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت :  ۱۶۳ مگاوات در قزوین انرژی تجدید پذیر و تامین برق را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز