خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پیگیری بیمه خبرنگاران اولویت خانه مطبوعات است/ تشکیل تعاونی اصحاب رسانه در خراسان رضوی ربطی به انتخابات ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۵۲

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: یکی از اولویت های اصلی خانه مطبوعات و رسانه های استان در دوره جدید پیگیری بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده که در مرحله نخست اسامی کلیه خبرنگاران فاقد بیمه مشخص و ارسال شده است.

مجتبی محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه اسامی ۹۶۰ نفر از اصحاب رسانه در بانک اطلاعاتی جامع خانواده رسانه ای استان طی پرسشنامه مشخصی گردآوری شده است، افزود: اسامی افراد ثبت نام شده‌ای که فاقد هرگونه بیمه ای هستند ابتدا احصا شد که با مساعدت استانداری مقرر شد در مرحله نخست بیمه سلامت آنان به طور رایگان تا پایان سال انجام شود.

وی یادآوری کرد: طبق قانون، خبرنگاران مشمول بیمه خبرنگاری می‌شوند که متاسفانه اکثریت عزیزان فعال در خط مقدم مجاهدت رسانه ای درحال حاضر فاقد این نوع بیمه هستند و حتی صندوق هنرمندان نیز شرایط بیمه خبرنگاری را لحاظ نمی کند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی درباره برخی شائبه‌ها درباره شرکت تعاونی اصحاب رسانه در استان نیز اظهار کرد: تشکیل تعاونی از جمله اقدامات مثبت سالیان اخیر و مبتنی بر سیاستهای اصل ۴۴ نظام است و تشکیل تعاونی اصحاب رسانه هم می‌تواند برکات بسیاری داشته باشد و همزمانی اتفاقی آن در ماههای پیش از انتخابات شوراها ابدا نباید شائبه انتخاباتی ایجاد کند.

محمودی درباره انتخاب یکی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به عنوان مدیرعامل این شرکت تعاونی گفت: این تصمیم شخصی بوده و خوشبختانه ترکیب هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسان این شرکت همگی از افراد مجرب و شناخته شده رسانه ای هستند که با حضور رئیس بسیج رسانه استان طی جلسه ای معرفی شدند و امیدواریم در ادامه هم مشمول حمایت‌های نهادهای مختلف باشند.

مراکز بیمه سلامت در مشهد برای بیمه رایگان فعالان رسانه فاقد بیمه در خیابان احمدآباد، حد فاصل رضا ۵ و ۷ پلاک ۶۶ و نیز بلوار پیروزی، بین چهارراه صیاد شیرازی و پیروزی ۶۸ پلاک ۱۰ معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز