خبرگزاری کار ایران

محمدی رفت، فریدونی آمد؛

کارشناس ارشد اقتصاد، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شد / مدیر اقتصادی در راس باشگاه ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۳۱

یکی از اختیارات مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن انتخاب و انتصاب مدیرعامل باشگاه است؛ این اختیار سبب شد تا ذوب آهن شاهد حضور مدیرانی باشد که نام و چهره شناخته شده ای در ورزش ندارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، باحکم  منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، مجتبی فریدونی بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان منصوب شد. شاید این خبر کوتاه باشد، اما در دراز مدت بر نحوه عملکرد باشگاه ذوب آهن به ویژه تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر تاثیر خواهد گذاشت.

بنابر اعلام سایت باشگاه ذوب آهن، مهندس فریدونی که سابقه دو دوره عضویت در هیات مدیره باشگاه را در سال های ۹۴_۹۵ و ۹۸ _۹۹ در کارنامه خود دارد، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد اقتصاد محض بوده و ضمن تسلط به زبان انگلیسی، از سال۱۳۷۷ از مدیران و مشاوران اقتصادی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان بوده است.

فریدونی صاحب تالیف ، ترجمه و مقالات زیادی در زمینه  مسائل اقتصادی است و سال‌ها مسئولیت جذب سرمایه گذاری و امور سهام شرکت سهامی ذوب آهن را نیز برعهده داشته است.

باید بپذیریم مدیریت یک باشگاه ورزشی که در چند رشته از جمله رشته پرطرفدار فوتبال فعالیت می‌کند، شرایط متفاوتی نسبت به مدیریت یک کارخانه و جذب سرمایه گذاری دارد. برای مدیر ورزشی بودن، جدای از عکس با لباس ورزشی، نیاز است تا ارتباط عمیق و چند جانبه ای با روسای فدراسیون ها، مربیان و بازیکنان در رشته های مختلف داشته باشید. یا حداقل دارای قدرت چانه زنی و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط موثر با سایر مدیران ورزشی و بازیکنان باشید.

سعید آذری به عنوان مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن این شاخصه ها را به صورت بارز داشت و اصرار او برای انتخاب و ماندن یحیی گل محمدی منجر به قهرمانی ذوب آهن در دو دوره جام حذفی شد. قدرت چانه زنی او به حدی بود که توانست نظر اعضای هیات مدیره باشگاه را برای تغییر سرمربی عوض کند و منجر به ماندن یحیی گل محمدی شود. بعد از رفتن او تاکنون، ذوبی ها روی آرامش و روند صعودی را ندیده اند.

حال باید منتظر ماند و دید که یک کارشناس ارشد اقتصاد می تواند روزهای خوب ذوب آهن را به بازگرداند و سبب دلخوشی هواداران این باشگاه اصفهانی به ویژه در رشته فوتبال مردان و زنان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز