خبرگزاری کار ایران

با عقد تفاهمنامه‌ای صورت گرفت؛

فرهنگیان از تسهیلات پروازی فرودگاه پیام بهره مند می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۸۷

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با عقد تفاهمنامه‌ای فرهنگیان البرزی از تسهیلات پروازی از جمله تخفیف و تقسیط پروازها برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، نادر ثناگو مطلق در حاشیه بازدید مدیرکل آموزش و پرورش البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه مسیرهای پروازی از این فرودگاه افزود: هدف این است که با توسعه این پروازها مردم استان و منطقه بتوانند هر چه بیشتر از این خدمات بهره گیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به نقشی که آموزش و پرورش و به خصوص معلمان در سازندگی کشور و تربیت آینده سازان این مرز و بوم دارند، منطقه در نظر دارد تا با ارایه تسهیلاتی در قالب تفاهمنامه سهم خود را در ارایه خدمات به این قشر ایفا کند.

ثناگو مطلق تخفیف و تقسیط پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام را از جمله این خدمات عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین این ظرفیت در منطقه وجود دارد که برخی از کالاهای مورد نیاز که توسط واحدهای صنعتی مستقر در منطقه تولید می شود در قالب همین تفاهم نامه در اختیار تعاونی آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند توسط مرکز نیکوکاری پیام اشاره و اظهار داشت: با آغاز شدن فصل مدارس این مهم به صورت جدی در برنامه های پیام قرار گرفته و تاکنون چندین دستگاه تبلت به این دانش آموزان اهدا شده است.

ثناگو مطلق ادامه داد: بنا داریم تا تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند را تا پایان فصل مدارس ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز