خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل:

اختتامیه مسابقه ملی نقاشی کودک «کرونا را شکست می‌دهیم» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۵۴

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت:حوزه هنری استان اردبیل اختتامیه مسابقه ملی نقاشی کودک «کرونا را شکست می‌دهیم» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا از اردبیل، حسین آزاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: اختتامیه مسابقه ملی نقاشی کودک «کرونا را شکست می‌دهیم» روز دوشنبه 13 مردادماه 1399 ساعت 11 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این مسابقه در دو رده سنی 4 تا 6 سال و 7 تا 12 سال و با  موضوعات نگاه کودکانه به ویروس کرونا، ما کرونا را شکست می‌دهیم و در خانه می‌مانیم، منتشر شده بود و مجموع کل آثار دریافتی به دبیرخانه این مسابقه ملی 661 اثر است که بیشترین شرکت کننده از اردبیل با 377 اثر، کردستان 81 اثر، گلستان 44 اثر، کرمانشاه 32 اثر، تهران 31 اثر، خراسان رضوی 22 اثر، فارس 17 اثر است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی بیان کرد: از علل به تعویق افتادن اختتامیه این جشنواره؛ شرایط پیش‌آمده و اهمیت سلامتی شرکت‌کنندگان با توجه به شیوع ویروس کرونا بود که علیرغم منتظر ماندن برای سفید شدن وضعیت عمومی، متأسفانه شاهد شدت گرفتن آن هستیم. لذا دبیرخانه این مسابقه تصمیم گرفت از مهم‌ترین دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا تبعیت کرده و برای مقابله با کروناویروس، از ایجاد تجمع پرهیز کرده و اختتامیه را به صورت مجازی برگزار کند.

حسین آزاد اضافه کرد: آثار برگزیده در قالب نمایشگاه مجازی از طریق شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی حوزه هنری استان اردبیل در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز