خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

برای رسیدگی به محرومان، همچنان «سوم خرداد»‌های بسیاری در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۰۶

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امروز سوم خرداد تبدیل به نماد مقاومت در بین مردم کشور اسلامی ایران شده است و در کمیته امداد نیز بر این باوریم که «سوم خرداد»‌های بسیاری را برای ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت در پیش داریم که باید با یاری یکدیگر آن را فتح کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسین‌نژاد در نشست حماسه «سوم خرداد» که با حضور ناخدا هوشنگ صمدی، فرمانده تکاوران دریایی در عملیات فتح خرمشهر و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن جلسات شهید آخربین اداره‌کل کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: «سوم خرداد» نماد مقاومت مردم ایران در برابر استعمار است که در سایه آن، فتح خرمشهر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نیازهای محرومان و رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر همچنان «سوم خرداد»‌های بسیاری را در پیش داریم، بیان کرد: باید برای ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت همه دست به دست همدیگر دهیم تا با کنار زدن این مسائل، به توانمندسازی آحاد مستضعف جامعه کمک کنیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد در تلاش است تا با هدفندسازی خدمات و شناسایی مشکلات اساسی مددجویان، نیازهای آنها را برطرف کند، افزود: نگاهِ این مجموعه به مسائل و گرفتاری‌های خانوار تحت حمایت، نگاهی ویژه و سرشار از امید است تا بتوانیم بخش قابل توجهی از نیازهای آنها را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: مفتخریم که یکی از فرماندهان در فتح خرمشهر، از اهالی اردبیل بوده است که با جانفشانی و ایثار گام در راهِ آزادسازی خرمشهر گذاشته است.

در ادامه این مراسم، ناخدا هوشنگ صمدی، فرمانده تکاوران دریایی در عملیات فتح خرمشهر گفت: روی تابلو ورودی خرمشهر نوشته شده بود، ۳۶ میلیون جمعیت؛ یعنی کل مردم آن روز ایران پشتیبان آن شهر حماسه بودند و اینگونه شد که آن خاک مقدس از اشغال آزاد شد.

وی افزود: با توکل بر خدا و با پشتیبانی ملت، در حالی که عراق ادعا می‌کرد ظرف سه روز خرمشهر را فتح خواهد کرد، در کنار سایر رزمندگان، با تکاوران نیروی دریایی ۳۴ روز مقاومت کردیم و در این مدت حتی یک روز هم آشپزخانه گروهان و گردان ما روشن نشد و همه چیز از ناحیه مردم بزرگوار تامین و توزیع می‌شد.

صمدی بیان کرد: رشادت‌ نیرو‌های ارتشی، سپاهی و مردمی در عملیات آزادسازی خرمشهر، پایان ندارد و این مقطع از تاریخ پر افتخار ایران برای همیشه درخشان و افتخار آمیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز