خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

خدمت صادقانه و خالصانه بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تواضع و خدمت‌گذاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود که خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن ابراز تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی افزود: ادامه مکتب خدمتگذاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه آیت الله رئیسی خدمت به مردم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیس و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد که این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.  

علایی خاطرنشان کرد: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت‌ و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز