خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد؛

لزوم اهتمام ویژه در بحث توانمندسازی و اشتغال زایی افراد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۸۸

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بحث توانمندسازی و اشتغال زایی افراد اهتمام ویژه مسئولان را می‌طلبد چرا که تحقق اشتغال زایی ضمن حفظ کرامت انسانی تاثیر قابل توجهی نیز در بحث رونق کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، جعفر صباغیان در آیین تکریم از موسسات خیریه استان اردبیل اظهار کرد: بحث توانمندسازی و اشتغال زایی افراد اهتمام ویژه مسئولان را می‌طلبد چرا که با تحقق اشتغالزایی شاهد افزایش تولید داخلی و حفظ کرامت انسانی افراد خواهیم بود.

وی با اشاره به ارائه ۱۲۰ نوع خدمت به افراد تحت پوشش خود در قالب ۱۷ برنامه افزود: خیرین بخشی از وظایف کمیته امداد را بدون هیچگونه چشم داشتی به دوش کشیده‌اند،  لذا ضروری است از زحمات این عزیزان قدردانی به عمل آید.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) به صدور مجوز  ۱۰ هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف کشور  اشاره کرد و گفت: 8 هزار مرکز نیکوکاری در کشور در کنار مؤسسات خیریه فعالیت می‌کنند.

صباغیان ادامه داد: خیران با شناخت خوبی که از منطقه و محله خود دارند، نسبت به شناسایی افراد نیازمند از یک سو و جمع‌آوری کمک از سایر افراد نیکوکار از سوی دیگر اقدام می‌کنند و کمک‌ها را با حفظ حرمت و کرامت افراد به دست آنها می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا در رفع نیازمندی فقرا و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه در ابعاد مختلف نظیر مسکن، اشتغال و رفع نیازمندی‌های معیشتی گام‌های مؤثری را برداشته و قطعاً در این زمینه نیازمند همراهی مؤسسات خیریه و نهادهای مردمی هستیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز