خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس هیات والیبال اردبیل خبرداد؛

شکست رکود حاکم بر والیبال دختران اردبیل/ لیگ نونهالان و نوجوانان دختر اردبیل در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۳۰

نایب رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل گفت: سال های گذشته به دلیل پایین بودن تعداد مسابقات برگزار شده، رکود نسبی بر والیبال دختران حاکم بوده است به طوری که بعد از برگزاری سه جشنواره مینی والیبال، سطح مسابقات فعلی مینی والیبال قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست.

به گزارش ایلنا، پوپک قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست رکود چندین ساله حاکم بر والیبال دختران اردبیل اظهار کرد:  لیگ دختران شهرستان در دو رده سنی نونهالان (هفت تیم) و نوجوانان (شش تیم) در حال برگزاری است که با برگزاری همین مسابقات شاهد نشانه های تکاپو و بهبود سطح والیبال تیم ها و بازیکنان حاضر در مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه تمرکز بر استعدادها و رده های سنی پایه جزو اولویت های هیات والیبال این شهرستان است، افزود: رشد والیبال توجه به سنین پایه را می طلبد.

نایب رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل از حضور 161  بازیکن در لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات در طول چند ماه اخیر با عناوین مختلف در شهرستان باعث ایجاد تکاپو و انگیزه در بین والیبالیست های آینده ساز شده و مقایسه استقبال از کلاس های آموزشی ترم‌ پاییز سالجاری با سالهای گذشته گواه این ادعا است.

قاسمی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات به صورت لیگ باعث می شود بازیکنان و مربیان هفته های مداوم در چالش برای بهبود و ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی باشند که این نکته سالهای متمادی مورد غفلت واقع شده است و برگزاری مسابقات لیگ تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

وی بیان کرد: برگزار مسابقات مداوم باعث ایجاد رقابت و شناسایی استعدادهای این رشته می شود و تیم های منتخب شهرستان بعد از اتمام لیگ تمرینات خود را از سرخواهند گرفت.

وی با تشکر از همه مدیران باشگاه ها، مربیان، داوران و عوامل اجرای مسابقات گفت: در لیگ دختران شهرستان اردبیل در حال حاضر هر هفته شش مسابقه در رده نونهالان و نوجوانان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز