خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه برنامه ریزی تبلیغات اسلامی کشور:

نشر خوبی‌ها با محوریت «تقویت پیوند اجتماعی» مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۶۰

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:برنامه ریزی و مطالعات راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نشر خوبی ها با محوریت «تقویت پیوند اجتماعی» از ماموریت های مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رفع مشکلات و امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری در سفر به استان اردبیل در جلسه با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی هدف از سفرهای استانی را مشاهده عینی فعالیت های خلاقانه در راستای اجرای عملیات های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و احصای مشکلات و نیازمندی های استان در حوزه فرهنگی و تبلیغی است.

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبردی تبلیغات اسلامی کشور افزود: طی بررسی های انجام شده نتایج بدست آمده در جلسات مرکز  مطرح و برای رفع مشکلات و نیز ارتقای میزان پیرشفت فعالیت ها برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام صفی یاری بر ضرورت هم سو بودن نگاه ستاد و صف در سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: برای پیشبرد بهتر امور، باید ادارات تبلیغات اسلامی استان ها بیش از پیش با سازمان تبلیغات اسلامی هسو بوده و عملیات ابلاغی و ماموریت های سازمان را متناسب با زیست بوم منطقه خود اجرا کنند.

وی با بررسی گزارش عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در عملیات محرم و صفر، این استان را پیشرو در ترویج فرهنگ حسینی و برگزاری برنامه های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و گفت: در استان اردبیل طبق گزارش جامع محرم و صفر، عزاداری ماه محرم در اردبیل با نظم و محتوای فاخر از ذیحجه آغاز و با برنامه های تبیینی اجرا می شود.

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبردی تبلیغات اسلامی به عناوین مورد تاکید این سازمان اشاره کرد و افزود: معرفی کارشناس برنامه ریزی فرهنگی، معرفی نماینده ثابت عملیات های ویژه، تکمیل کاربرگ شهدای اغتشاشات، توجه به عملیات ایام فاطمیه و توجه ویژه به جهاد تبیین در تمامی برنامه های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی و .. از عناوین مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرا در ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز