خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی طی ۲ ماه سناریو تهدیدات پدافند غیرعامل را تهیه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۵۲

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل مکلف هستند تا دو ماه آینده سناریو های تهدیدات پدافند غیرعامل را تهیه کنند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد اعتماد اعجازی درجلسه پدافند غیر عامل شهرستان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل مکلف هستند تا دو ماه آینده سناریوهای تهدیدات پدافند غیرعامل را تهیه کنند. 

وی افزود: نانوایان در شهرستان اردبیل نسبت به دوگانه سوز کردن نانوایی‌های خود اقدام کنند که این امر بسیار ضروری وحائز اهمیت است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: قرار است اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی ها در شهرستان اردبیل فازبندی شود که اگه نانوایان این طرح را در زمان بندی مشخص اجرا نکنند سهیمه اشان کسر وحتی نانوایی هایشان پلمپ می‌شود.

وی گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی مهم در شهرستان اردبیل از جمله سازمان سمت در شهرستان مدیریت ندارد واین امر باتوجه به حجم کاری بالای صمت در شهرستان خلل ایجاد کرده که نیاز دراین راستا برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به مسئله مهم آموزش وپرورش ومدارس گفت: قرار است دوره پدافند غیرعامل برای مدیران مدارس و مانور پدافند غیرعامل درپنج مدرسه شهرستان بامحوریت آموزش برگزارشود‌.

اعتماد‌ اعجازی تصریح کرد: پیشگیری از حوادث احتمالی و مقابله با آن و آمادگی همه جانبه نیاز ضروری است ودستگاه های اجرایی موظفند دراین راستا برنامه ریزی هدفمند داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز