خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خبرداد؛

تحویل 3400 سند تک برگی زراعی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۶۶۴

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل با اشاره به اینکه در آستانه بزرگداشت گنگره ملی 3400 شهید، 3400 سند تک برگی زراعی به کشاورزان و بهره برداران در استان اردبیل تحویل داده می شود، گفت: تاکنون برای یک میلیون و ۱۱۵ هزار هکتار از اراضی استان اردبیل سند صادر شده است.

به گزارش ایلنا، نادر خداداد در آیین اهدای سند کاداستر زراعی به برخی بهره برداران و کشاورزان با اشاره به ثبیت و صدور سند تک برگی به یک میلیون و ۱۱۵ هزار هکتار از اراضی استان، گفت: با اجرای طرح کاداستر بیش از ۶۵ درصد از مجموع اراضی استان اردبیل تثبیت و دارای سند مالکیت شد.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل سال گذشته در مدت مشابه امسال از ۷۵۰ هزار هکتار اراضی زراعی استان فقط به ۱۰ هزار هکتار یعنی 1.2 درصد از اراضی زراعی و کشاورزی استان سند تک برگی صادر شده بود به طوری که  امسال به ۱۴۶ هزار هکتار اراضی زراعی استان سند کاداستر و تک برگی صادر شده است.

خداداد ادامه داد: با توجه به اینکه امسال حدنگاری زراعی یکی از اولویت های سازمان ثبت اسناد و املاک است برای همین تلاش می شود با استفاده از تمامی ظرفیت ها با اجرای این طرح تمامی اراضی زراعی استان اردبیل شناسایی، جانمایی و در اندک زمان ممکن با صدور سند تک برگی تثبیت شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز به منظور گرامیداشت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تعدادی از سند کاداستر زراعی به صورت نمادین به بهره برداران و کشاورزان اهدا می شود و مابقی نیز در چند روز آینده به کشاورزان اهدا خواهد شد.

مساحت استان اردبیل حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که از این مقدار حدود ۹۸۰ هزار هکتار اراضی ملی، ۷۵۰ هزار هکتار اراضی زراعی و کشاورزی و مابقی نیز اراضی شهری و روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز