خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل:

️اجرای طرح پیاده‌راه‌ها نباید باعث نارضایتی کسبه و شهروندان شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۹۲

عضو شورای شهر اردبیل گفت: ️اجرای طرح پیاده‌راه‌ها نباید موجب نارضایتی کسبه و شهروندان شود

به گزارش ایلنا، مینا نهامین در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با رئیس پلیس راهور استان گفت: تردیدی نیست که رفع معضل ترافیک در شهر و ساماندهی آن جز دغدغه همه مسئولان است.

وی با اشاره به وجود معضل وانت بارها در سطح شهر که همواره منجر به تشدید ترافیک در سطح شهر می شوند؛ گفت: شهروندان از وضعیت نابسمان وانت بارها در سطح شهر نارضایتی مطلق دارند که متاسفانه این وضعیت روز به روز بدتر شده و تعداد وانت بارها در حال افزایش است.

نهامین با بیان اینکه ترافیک در سطح شهر برای شهروندان هزینه های اضافه روانی،بهداشتی( آلودگی هوا و انواع بیماری ها)، اقتصادی و... دارند؛ افزود: از طرفی هم شهروندان زمان و وقت با ارزش خود را در ترافیک از دست میدهند.

عضو شورای شهر اردبیل گفت:اینکه در ده سال گذشته بیش از 100 دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش یافته است؛ این امر نشان از عدم رغبت و اشتیاق شهروندان به استفاده از اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی دارد و فرهنگ استفاده از اتوبوسهای شهری نیز به فراموشی سپرده شده و نیاز به احیای این فرهنگ داریم.

وی با اشاره به اینکه احداث پاساژها بدون پارکینگ و نبود زیرساختهای کافی از جمله های پارکینگ های عمومی، فرهنگ بد رانندگی و ...در افزایش ترافیک سهیم هستند؛ بیان کرد: حتی کم بودن مبلغ جریمه برای رانندگان متخلف که بصورت دوبه و سوبله پارک میکنند نیز این امر را تشدید میکند.

عضو شورای شهر اردبیل تشریح کرد: ما نماینده شهروندان اردبیل در پارلمان محلی  هستیم . نباید اجرای این طرح منجر به نارضایتی شهروندان و کسبه شده و ترافیک را در محدوده پیاده راه افزایش دهد که بایستی تمامی این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز