خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ژیمناستیک اردبیل:

از ظرفیت تعطیلات تابستانی برای استعدادیابی رشته ژیمناستیک استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۹۴

رئیس هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت تعطیلات تابستانی برای استعدادیابی گروه‌های سنی پایه در رشته ژیمناستیک استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، وحید صادقی درخصوص اوقات فراغت در تابستان برای رشته ژیمناستیک گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت تعطیلات تابستانی برای استعدادیابی گروه‌های سنی پایه در رشته ژیمناستیک استفاده کنیم.

او اظهار کرد: هیات ژیمناستیک استان اردبیل با شروع ثبت نام از علاقه مندان در رشته ژیمناستیک تلاش می‌کند تا در تابستان امسال به شکل فراگیر طرح استعدادیابی را در گروه های سنی پایه انجام دهد. 

رئیس هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: این رشته ورزشی نه تنها به استقامت کودکان و نوجوانان کمک می کند بلکه سلامت و تندرستی آنها را به همراه داشته و استعداد ناب آنها را شکوفاتر می کند.

صادقی از آمادگی 6 باشگاه در اردبیل برای ارائه خدمات به علاقه مندان این رشته خبر داد و افزود: «باشگاه منتظران مهدی» در کارشناسان، «بهتن» در خیابان کشاورز، «ستایش» در میدان حکیم نظامی، «آرتین» در میدان باکری اردبیل، «باشگاه ژیمناستیک خانه قدس» در زرناس و «باشگاه ژیمناستیک نگین» در مجتمع نگین اردبیل در میدان ورزش آماده ارائه خدمات به علاقه مندان این رشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا از فرصت تعطیلات تابستانی برای استعدادیابی گروه های سنی کودکان و نوجوانان در رشته ژیمناستیک استفاده کرده و شرایط مناسبی را برای توانمندسازی گروه های سنی مختلف فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز