خبرگزاری کار ایران

مدیر مسئول نشر عنوان:

نمایشنامه‌های برگزیده استان اردبیل منتشر شد

کد خبر : ۱۳۳۲۹۰

نشر «عنوان» نخستین کتاب از مجموعه «الفتا»(نمایشنامه‌های برگزیده استان‌های ایران) را منتشر کرد.

ایلنا: نشر «عنوان» نخستین کتاب از مجموعه «الفتا»(نمایشنامه‌های برگزیده استان‌های ایران) را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمد باقر نباتی مقدم "، مدیر مسئول نشر " عنوان " با اعلام این خبر گفت: نخستین دفتر الفتا مختص آثار نویسندگان اردبیلی است و در دفترهای بعدی آثار نویسندگان استان های مختلف منتشر خواهد شد.

این ناشر اردبیلی افزود: در جلد نخست «الفتا» که با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل منتشر شده، شش نمایشنامه به چاپ رسیده که عبارت است از: «درنگ» نوشته رضا بهشتی، «در پس شب‌های تار» اثر محمد سیمزاری، «کاروان» به قلم کریم عظیمی ججین، «اگر دیر آمدم» نوشته شاهد مجتهدزاده، «نجوا» اثر محمود مهدوی و «شمشیر شکسته» به قلم محمدباقر نباتی مقدم.

این نمایشنامه نویس خاطر نشان کرد: انتشارات عنوان قصد دارد به صورت تخصصی در زمینه تئاتر و نمایشنامه فعالیت کند و با توجه به تشکیل گروه تئاتر عنوان در اردبیل امیدواریم بتوانیم فرصت خوبی برای نشر آثار نویسندگان بومی استان ها که از عرصه نشر دور مانده اند فراهم کنیم.

" نباتی مقدم " از همراهی انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای انتشار این مجموعه خبر داد و اظهار داشت: در صورت حمایت انجمن هنرهای نمایشی کشور از این طرح به یقین خواهیم توانست سری کامل کتاب الفتا را روانه بازار نشر کنیم.
بر اساس آنچه در پشت جلد کتاب آمده است، نشر عنوان قصد دارد در ادامه طرح «الفتا»، مجموعه سی‌ودوگانه ای از آثار برگزیده نویسندگان استان‌های سراسر ایران را منتشر کند. «الفتا» ی نخست در ۱۳۶ صفحه قطع رقعی، در شمارگان هزار نسخه و به قیمت پنج هزار تومان به چاپ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز