خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

جوی پایدار تا پنجشنبه در اردبیل حاکم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۳۳

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو استان تا ظهر پنجشنبه نسبتاً پایدار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو استان تا ظهر پنجشنبه نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور آسمان غالباً صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود، گفت: از عصر فردا  با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو بر میزان ابرناکی افزوده شده و در بخش هایی از نیمه شمالی استان شاهد بارش های پراکنده و خفیف احتمال می رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: پدیده غالب تا روز چهارشنبه وزش بادهای تند جنوبی بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان می باشد که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه حتی در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان وزش بادهای جنوبی شدید انتظار می رود.

محمدی افزود: لذا توجه به هشدار سطح زرد شماره ی 46 استان اردبیل به هم استانی های محترم توصیه می شود.

وی خاطرنشان کرد:  از عصر پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی سردی به استان شاهد تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آنها، افزایش ابرناکی، رخداد مه، کاهش دما و بارش خفیف برف در نوار شمالی بارش خفیف باران و برف در اکثر نواحی استان خواهیم بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز