خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته انجام شد؛

توزیع بیش از 231 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه‌های سوخت CNG در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۶۹

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تحویل بیش از 231 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاههای سوخت CNG استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل به نقش بارز گاز طبیعی در کاهش آلودگی های هوا تاکید نمود و گفت: رویکرد دولت در جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی در صنعت حمل و نقل قطعا علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی فواید متعددی را برای کشور به همراه داشته که کاهش واردات بنزین، کاهش هزینه های دولت در بخش حمل و نقل و نظایر آن نمونه ای از این فواید این طرح است.

وی با اشاره به توزیع 231 میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای CNG استان گفت: از این میزان گاز تحویلی، بیش از 210 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه های داخل شهری و بیش از 21 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه های بین راهی است.

اسماعیلی در ادامه گفت: در حال حاضر 69 جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد 23 جایگاه دو منظوره و 46 جایگاه تک منظوره بوده و تعداد 26 جایگاه در سطح شهر اردبیل و 43 جایگاه در سایر نقاط استان فعال هستند که با توجه به تعداد جایگاه های سوخت در استان ، در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو ها در حال حاضر مشکلی وجود نداشته و دسترسی به جایگاههای سوخت CNG در اقصی نقاط استان به سهولت امکانپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز