خبرگزاری کار ایران

آغاز احداث مدرسه ۶ کلاسه در دهستان زیوه شهرستان انگوت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۵۵۴

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل از آغاز احداث مدرسه ۶ کلاسه در دهستان زیوه شهرستان انگوت با اعتبار بیش از 3 میلیاردتومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن محمدی ادیب سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی آغاز می شود که اعتبارات محرومیت زدایی مستقیما از طریق نمایندگان مجلس به هر شهرستان تخصیص یافته است.

وی افزود: قرارداد این پروژه یک ساله است اما در تلاشیم تا مهر ماه سال جاری این پروژه را به پایان برسانیم.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: این پروژه با ۶ کلاس درس و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و نیز اعتبار 3 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

محمدی ادیب اذعان کرد: در شهرستان انگوت در حال حاضر ۱۴ پروژه فعال داریم که عمده این پروژه ها امسال افتتاح خواهند شد؛ برای این ۱۴ پروژه به همراه تجهیزاتی که به منطقه تحویل داده شده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل در آخر گفت: از نظر سیستم گرمایشی مدارس تمام مدارس استاندارد شده اند و هیچ مدرسه ای نداریم که از بخاری نفتی استفاده کند و تمامی مدارس از لحاظ سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز