خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اردبیل در جلسه انجمن ارگانتیک:

فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات کشاورزی و دامی، با نگرش کارشناسی و علمی میسر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی اردبیل گفت: دولت گذشته صنعت و اقتصاد ورشکسته را تحویل دولت روحانی داد به همین خاطر نباید جز تثبیت ارامش و حذف قوانین دست و پاگیر انتظار دیگری از دولت «تدبیر و امید» در کوتاه مدت داشت.

ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی اردبیل گفت: دولت گذشته صنعت و اقتصاد ورشکسته را تحویل دولت روحانی داد به همین خاطر نباید جز تثبیت ارامش و حذف قوانین دست و پاگیر انتظار دیگری از دولت «تدبیر و امید» در کوتاه مدت داشت. ولی مردم و فعالین بخش خصوصی انتظارات ویژه‌ای را ازبرنامه‌های میان مدت و بلند مدت دولت دکتر روحانی برای عبور از وضیعت اقتصادی خواهند داشت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل؛ حسین پیرموذن در نشست اعضای انجمن ارگانیک با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت اعتدال، صدای بخش خصوصی رسا‌تر شده است افزود: به همین خاطر دولت جدید می‌خواهد در راستای تقوت ارتباط دولت و بخش خصوصی با بازنگری شرایط و قوانین، تسهیل و روان سازی امور، تغییر و تصحیح نگاه به بخش خصوصی و بااعتماد به فعالان این بخش؛ بی‌اعتمادی و ضعف‌های دولت احمدی‌نژاد را جبران کند. وی سپس باشمردن مزیت‌های ارگانیک کردن محصولات کشاورزی و دامی ادامه داد: نحوه شناسایی مناطق تولید ارگانیک محصولات کشاورزی و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی آن در منطقه یک ضرورت هست. چراکه می‌توان با ارگانیک کردن محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی دست یافت و درسطح وسیعی نیز می‌توان با دیگر کشورهای پیشرو در این زمینه رقابت کرد.
رئیس انجمن ارگانیک استان اردبیل با یاد آوری اینکه خروجی تصمیمات کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اردبیل در ارزیابی اتاق ایران جزو باکیفیت‌ترین کمسیونهای کشاورزی کشور را داراست افزود: انجمن ارگانیک نیز به خاطر کمک به فعالین بخش خصوصی و کشاورزی استان و حتی کشور جلسات خود را فشرده‌تر و علمی‌تر برگزار کند چرا که اردبیل به لحاظ اینکه قصب کشاورزی کشور هست انتظارات ویژه‌ای را از سوی اتاق بازرگانی ایران در زمینه ارگانیک کردن محصولات کشاورزی برانگیخته است.
پیرموذن، ایجاد کلاس‌های آموزشی، پژوهشی را برای زارعین و فعالین کشاورزی استان یک ضرورت دانست و ادامه داد: ترویج، بسط وگسترش فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات کشاورزی و دامی با همکاری و هم افزایی کار‌شناسان، مدیران، مسئولان وفعالین بخش خصوصی امکان پذیر است وی در پایان گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان اردبیل از هیچ کوششی برای پیش برد فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات ونگاه کار‌شناسی ودقیق به این موضوع مهم دریغ نخواهد کرد.
در ابتدای این جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: برنامه ریزی وطراحی وهدف گذاری کارگاههای انجمن ارگانیک باید مشخص شودشهرام محمدی افزود: مدیران نقش مهمی در ترویج فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات دارند ودرکنار تولید محصولات کشاورزی بازارسازی وقوانین الزام کننده درجهت مصرف وتولید این محصولات باید مدنظرذ قرار بگیرد دراین جلسه دیگرفعالین و کار‌شناسان بخش کشاورزی دیدگاه‌ها ونظرات پیشنهادی خود را در راستای بهبود و ترویج ارگانیک کردن محصولات کشاورزی بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز