خبرگزاری کار ایران

در حمایت از انتصاب استاندار اردبیل صورت گرفت؛

دیدار جمعی از تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلب استان اردبیل با امام جمعه و نماینده ولی فقیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۰

دبیران و نمایندگان جمعی از احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب استان اردبیل در حمایت از یکی از گزینه‌های مطرح استانداری اردبیل با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تبادل نظر کردند.

ایلنا: نمایندگان جمعی از احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان اردبیل در حمایت از یکی از گزینه‌های مطرح استانداری اردبیل با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل در این دیدار که دیروز در محل دفتر امام جمعه اردبیل انجام گرفت، امام جمعه اردبیل ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مدیریت کلان استان و با اشاره به ظرفیت‌های خوب و استعدادهای منطقی و خدادادی اردبیل حمایت خود را از گزینه‌های مطرح بومی استانداری اردبیل که اشراف کامل به مسایل و مشکلات منطقه‌ای داشته باشند اعلام داشت.
حجت الاسلام سیدحسن عاملی در مورد گزینه مورد نظر احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب استان نیز گفت: بنده شناخت خوبی از آقای اقبال عباسی چه از زمان مسئولیت‌های قبلی و چه در زمان تبلیغات به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی در استان اردبیل دارم.
امام جمعه اردبیل تصرح کرد: با‌ شناختی که از برادر عزیزمان جناب آقای عباسی دارم ایشان را دارای خصوصیات بارز مدیریتی و عقلانیت اعتدالی می‌دانم و اعتقاد دارم خوشبختانه ایشان به دلیل زندگی در منطقه به مسایل و مشکلات منطقه و استان از آگاهی و اشراف لازم برخوردارند.
وی همراهی و همکاری احزاب و تشکل‌های استان را در حمایت از گزینه‌ای معقول و کارآمد برای استانداری به فال نیک گرفته و از فعالین احزاب و تشکل‌های استان خواست این اتفاق و وفاق و همدلی را حتی در صورت عدم انتصاب گزینه مد نظرشان برای تصدی استانداری اردبیل حفظ نمایند.
عاملی اظهار امیدواری کرد تصمیم‌گیرندگان در هیئت دولت نظرات احزاب و گروه‌ها و فعالین سیاسی استان را مدنظر قرار دهند و به دیدار کنندگان نیز گفت در صورتی که از ایشان نظرخواهی در مورد گزینه مدنظرشان از سوی مراجع ذیصلاح صورت پذیرد قطعا موافقت خود را با گزینه این گروه‌ها و تشکل‌ها اعلام خواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: احزاب و تشکل‌ها باید مطالبات، برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای رشد و اعتلای استان در هر صورت از مجاری قانونی مطرح و پیگیری نمایند.

در این دیدار صفت ا… دلشاد نماینده حزب کارگزاران سازندگی استان اردبیل به تشریح دلایل حمایت تشکل‌های اصلاح‌طلب استان از اقبال عباسی برای تصدی استانداری اردبیل پرداخت.
دبیران و نمایندگان احزاب و تشکل‌هایی همچون کارگزاران سازندگی استان اردبیل – خانه کارگر - انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل - حزب مردم سالاری - حزب اراده ملت ایران - حزب آزادی - حزب همبستگی ایران اسلامی شاخه اردبیل - سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی شعبه اردبیل - جمعیت زنان جمهموری اسلامی ایران شاخه اردبیل - مجمع فرهیختگان استان اردبیل و مجمع متخصصین استان در این دیدار حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز