خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از راهدارخانه مرکزی استان اردبیل تا ۳ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۳۱

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: راهدارخانه مرکزی استان اردبیل تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسین حدادزادگان در بازدید از عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اردبیل عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این پروژه مهم مشکلات اعتباری است که تلاش می کنیم با پیگیری های لازم، تزریق و تخصیص به موقع اعتبارات لازم به استان شاهد تکمیل پروژه راهدارخانه مرکزی استان اردبیـل باشیم. 

وی تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت حدود ۷۵ درصدی در حال اجرا است و برای تسریع در روند اجرایی و تکمیل آن همه اقدامات لازم انجام خواهد شد. 

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای از وجود مجموعه‌های مختلف در پروژه راهدارخانه مرکزی اردبیل خبر داد و افزود: پروژه راهدارخانه مرکزی اردبیل یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه راهداری است که برای استقرار بخش های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ۸ هزار مترمربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری در حال احداث است. 

حدادزادگان با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان اردبیـل ارتقا می یابد افزود: پروژه راهدارخانه مرکزی استان اردبیـل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تأسیسات ساختمان در خیابان جام جام شهر اردبیل درحال اجراست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز