خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد:

استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای راه اندازی واحدهای راکد در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۴۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کلینیک کسب و کار به منظور عارضه یابی و مشاوره به واحدهای تولیدی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جلسه شورای راهبری کلینیک کسب و کار استان گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل کلینیک کسب و کار استان، استفاده از ظرفیت این کلینیک برای باز فعال سازی واحدهای راکد است که با استفاده این ظرفیت مهم می توان بسیاری از واحدهای راکد را که قابلیت باز فعال سازی دارند فعال کرد.

اهلی ادامه داد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذیصلاح در امر تولید تشکیل شده است که نقش این مشاوران در کمک به واحدهای تولیدی بسیار کارگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته توسط این کلینیک برای 100 واحد صنعتی عارضه یابی و مشاوره ارائه شد که این برنامه ها همچنان در سال جدید ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از مشاوره و عارضه یابی برای بیش از 45 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی افزود: گفت: مشکلات واحدهای تولیدی تنها مختص به مشکلات مالی نبوده و برخی از مشکلات از قبیل کمبود تکنولوژی و فناوری و معضلات مدیریتی می تواند باعث بروز مشکلات عدیده ای برای واحدهای تولیدی شود که با عارضه یابی می توان به راحتی برخی از این مشکلات را مرتفع نمود.

اهلی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پشتیبانی دستگاه های اجرایی بتوان روند اجرایی کلینیک کسب و کار را به خوبی در استان به پیش برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز