خبرگزاری کار ایران

مراد فرهادپور؛ صالح نجفی؛ عادل مشایخی و فرهاد نیلی در موسسه پرسش

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۱۵

مراد فرهادپور دوره جدید درسگفتارهای خود باعنوان " آدورنو: دیالکتیک منفی / آزادی و تاریخ "؛ صالح نجفی درسگفتار " از انقلاب‌های دیگر: چهار انقلاب ژاک رانسیر "؛ عادل مشایخی و فرهاد نیلی درسگفتار " کانت از دیگاه دلوز " و " اقتصاد فقر و غنا " را برگزار می‌کنند.

در ادامه درسگفتارهای زمستان ۱۳۹۳ موسسه مطالعات سیاسی - اقتصادی " پرسش " و در هفته چهارم بهمن ماه چهار درسگفتار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ مراد فرهاد پور از روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۷ دوره جدید درسگفتارهای خود در موسسه پرسش را با عنوان " آدورنو: دیالکتیک منفی / آزادی و تاریخ " آغاز می نماید. نیز صالح نجفی از روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ درسگفتار " از انقلاب‌های دیگر: چهار انقلاب ژاک رانسیر " را شروع می‌کند.

در روز چهار شنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۷ نیز دو درسگفتار " کانت از دیگاه دلوز " و " اقتصاد فقر و غنا " به ترتیب با تدریس عادل مشایخی و فرهاد نیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این درسگفتارها می‌توانند با شماره تلفن‌های روابط عمومی موسسه پرسش ۸۸۸۲۲۰۱۰-۸۸۸۳۷۶۴۷ تماس گرفته یا به وبسایت qporsesh. com مراجعه نمایند.

موسسه پرسش در خ قائم مقام فراهانی - نرسیده به خ استاد مطهری(تخت طاووس) - کوچه شبنم - پ ۳ واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز