خبرگزاری کار ایران

جشنواره شعر دانشجویان؛ فرصتی برای شاعران دانشجو

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۶۶

یکی از مهمترین فاکتورهای این جشنواره دانشجو بودن شرکت‌‌کنندگان است که با هدف شناسایی دانشجویان مستعد و هنرمند در زمینه ادبیات آغاز به کار کرده است.

اولین دورهٔ «جشنواره شعر دانشجویان» قرار است در زمستان امسال برگزار شود و تمام شاعرانی که دانشجو هستند؛ می‌توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، این جشنواره که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می‌شود؛ با هدف شناسایی دانشجویان مستعد و هنرمند در زمینهٔ ادبیات آغاز به کار کرده است و باتوجه به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که هر انسانی ممکن است داشته باشد، حس میهن دوستی است؛ به همین دلیل اولویت اصلی جشنواره برای اولین دوره «ایران من» بود.

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای بررسی آثار در مرحله نهایی این است که برگزیدگان مدارک و مشخصات مبنی بر دانشجو بودنشان را در وقت معین برای جشنواره ارسال کنند. در غیر این صورت آثار آن‌ها کنارگذاشته خواهد شد؛ چون اولویت، شعر دانشجویی است.

در زمینه داوری جشنواره از افشین یدالهی در بخش ترانه، غلامرضا طریقی در بخش شعر کلاسیک و مهدی اشرفی در بخش سپید حضور دارند.

این جشنواره در سه قالب کلی شعرکلاسیک، شعر آزاد و شعر محاوره یا ترانه است. دوستان می‌توانند آثار خود را تا اواسط بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس IRANEMAN - AZAD. COMمراجعه کنند و با وارد کردن مشخصات ثبت نام را انجام دهند و آثار را همانجا بارگذاری کنند.

اختتامیه در اواسط اسفند ماه در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار خواهد شد. در هربخش سه اثر را به عنوان آثار بر‌تر معرفی خواهد شد که به ترتیب به نفرات اول تا سوم:

لوح تقدیر‚ تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال

لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال

لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال

تعلق خواهد گرفت. ضمنا در هر بخش از تعدادی از دانشجویانی که کاندید شده بودند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

درنهایت مجموعهٔ آثاری که به مرحلهٔ نهایی راه پیدا می‌کنند، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در کتابی با همین نام گردآوری خواهد شد و دراختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز